29 Ekim 2015 Perşembe

otobüs yolculuğunda seks yaptım

Yollar açık durumdaydı. Kar yağıyor fakat tutmuyordu. Tamam dedim ve bekle aşkım ben geliyorum diyerek azimle yolculuğuma devam ettim. saat 10.00 civarlarında Sakarya'ya varmıştım. Fakat müşterek sürü pek kar yağdığı amaçlı çoğalış arazi aracım davranış edemiyordu. Bu yolculuğun doğru olmadığını yolda talihsiz talihsiz talihsiz kaza yaratıcı arabaları görmeye başladıktan ardından anladım. Saat 12.00 sıralarında yöntemin kapalı meydana geldiğini gördüm. Çoğalış araçlar ilerlemiyordu. Emniyet şeridini kullanarak ilerlemeyi sürdürdüm. Fakat belli müşterek zaman ardından oralarda kapalıydı. Yavaşça akşam olmaya başlamıştı. Kış olduğu amaçlı gece arabada donmaya niyetim yoktu. Anında arama motorundan bakıp, aracıma en yakın dinlenme tesisine baktım. Hacılar kamyoncular kooperatifinin dinlenme tesisini gördüm. Bu tesiste geceyi geçirip ardından yöntemin açılması ile yoluma devam edebilirdim. Fakat kam yoncular tesisine girdiğimde, birden içerisinin müşterek sürü kalabalık meydana geldiğini gördüm.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder